Restaurant Lucca
Beskrivelse
Velkommen til Restaurant Lucca. Lucca har eksisteret længe, men har siden sin oprindelse fået helt nye klæder. Den nye ejer har nemlig stor erfaring med større selskaber fra sine tidligere restauranter. Han var forelsket i lokationen for Restaurant Luccas placering og slog derfor til, da muligheden viste sig.
Denne restaurant har sit helt eget selskabslokale på 1. sal. Med en central beliggenhed i Valby, på Valby Langgade, er i sikret en hyggelig, intim og varm begivenhed. Udover atmosfæren, byder Lucca også på særdeles lækker mad med sæsonbestemte råvarer.
Restaurant Lucca kan rumme op til 50 personer. De har erfaringer med hyggelige og intime selskaber bl.a. firmafester, julefrokoster, konfirmationer, fødselsdagsfester og barnedåber. Restaurant Lucca hjælper gerne med hele planlægningen. Læn dig blot tilbage og nyd din fest, restaurant Lucca sørger for resten og endda til en fornuftig pris.
Selskabspakker
Priser:
De anførte priser er baseret på min. 15 kuverter. Allergikere, veganere/vegetarer og diabetikerer kan få egnede specialiteter, som aftales på forhånd.
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK.
Alle eventuelle tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd.
Børnepriser:
Børn under 12 år ½ pris.
Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug, egen mad kan også medbringes.
Lokaleleje for selskabslokaler:
Ved en afvigelse på minimumskravet, kan der forekomme et reservationsgebyr.
Inkluderet i prisen:
Opdækning af borde ift. antal kuverter.
Ved særlige lejligheder kan der tilkøbes opdækning. Der er også mulighed for selv at dække op. Denne aftale istandsættes forholdsvis tidlig inden arrangementet.
Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu osv. er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 30-45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris.
Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50% af det aftalte beløb.
Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Betalingen realiseres hos Spacely, efter en forespørgsel og arrangementets tilvalg/tilkøb.






