PULS Kitchen & Bar
Beskrivelse
Velkommen til Ørestadens Perle, Puls Kitchen, et af vores håndplukkede selskabslokaler. Dets skønne beliggenhed i rolige omgivelser og samspillet med selskabslokalet er gennemført til punkt og prikke. Puls kitchen er indbegrebet af forkælelse, nostalgi og romantik, hvor personalet sørger for at i er i centrum hele aftenen.
Smagsoplevelsen af præget af det nordiske, franske og italienske køkken, hvor der kun tages friske råvarer i brug og endda til en fair pris. Puls Kitchen vil få jer til at føle jer hjemme og godt tilpas. I behøver blot at nyde jeres aften, for maden vil absolut være udover det sædvanlige her. Ønsker I at supplere med fri bar, er dette også en mulighed.
Puls Kitchen tilbyder en ekstraordinær aften til selskaber på 30-50 personer og kan skræddersyes til lige præcis jeres behov. De har stor erfaring med firmafester, julefrokoster, større møder, kick-off, bryllupper, konfirmationer og fødselsdagsfester. Vores kontaktperson sørger for eventuelle ekstra ønsker som i kan finde længere nede på siden. I kan med fordel informere jeres kontaktperson omkring eventuelle ønsker fra vinkortet, hvorefter dette bliver akkommoderet iht. jeres ønsker.
Selskabspakker
Priser:
De anførte priser er baseret på min. 20 kuverter og forudsætter samme menu til alle deltager. Dog kan allergikere, veganere/vegetarer diabetikerer, få egnede specialiteter, som aftales på forhånd.
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK.
Alle eventuelle tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd.
Børnepriser:
Børn under 12 år ½ pris.
Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug, egen mad kan også medbringes.
Lokaleleje for selskabslokaler:
Ved en afvigelse på minimumskravet, kan der forekomme et reservationsgebyr.
Inkluderet i prisen:
Opdækning af borde ift. antal kuverter.
Ved særlige lejligheder kan der tilkøbes opdækning. Der er også mulighed for selv at dække op. Denne aftale istandsættes forholdsvis tidlig inden arrangementet.
Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu osv. er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 30-45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris.
Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50% af det aftalte beløb.
Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Betalingen realiseres hos Spacely, efter en forespørgsel og arrangementets tilvalg/tilkøb.






