Restaurant Kastrup Strandpark
Beskrivelse
Restaurant Kastrup Strandpark byder på nogle af de skønneste retter, man kan ønske sig – perfekt til dit kommende selskab. De siger nemlig ”god mad skal laves fra bunden, er ingen hemmelighed. Heller ikke for os.” Menuerne er bestemt af årstidens friske råvarer fra den danske køkkenhave. Restaurant Kastrup Strandpark udspringer fra det nordiske køkkens traditioner, men der bliver bidraget og tilføjet andre verdenskøkkeners smagsnuancer. Med dets exceptionelle beliggenhed er det en fryd for øjet. Maden, havnen, de gyngende både og udsigten spiller som var det et symfoniorkester.
Kastrup Strandpark råder over et stort eksklusivt lokale på 1. sal, har en smuk udsigt til havet og perfekt til at holde livets begivenheder. Her har I byens flotteste rammer til at gøre noget helt specielt ud af jeres barnedåb, konfirmation, bryllup, fødselsdag, jubilæum eller andre mærkedage.
Med Restaurant Kastrup Strandparks 3 store panoramavinduer er der direkte udsigt til Øresund. Kastrup Strandpark har også en stor separat terrasse tilknyttet selskabslokalet. Lokalet er udstyret med 2 lydisolerede skillevægge, og kan derfor sagtens opdeles i 3 lokaler med plads til 65 personer i hver. Selskabslokalet har egen indgang og elevator fra restauranten til de gangbesværede.
Restaurant Kastrup Strandparks selskabslokale er tæt på Købehavns lufthavn og 15 minutter fra centrum. Selskabslokalet er også velegnet til større møder, konferencer og kickoff. Lokalet har adgang til AV-udstyr i form af projektor og lærred. Det perfekt møder kan blive krydret med lækre forplejning hos Restaurant Kastrup Strandpark.
Børn under 12 år får 1⁄2 pris på kuvertprisen. Det er gratis for børn mellem 0 og 3 år.
Selskabspakker
Priser:
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK.
Alle eventuelle tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd.
Børnepriser:
Børn under 12 år ½ pris.
Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug.
Lokaleleje for selskabslokaler:
Selskaber under 40 fuldt betalende gæster tillægges 2500,- i lokaleleje.
Selskaber under 30 fuldt betalende gæster tillægges 3500,- i lokaleleje.
Booking af alle 3 selskabslokaler kræver en samlet pris for arrangementet på minimum 60.000,-.
Inkluderet i prisen:
Fuld opdækning i form af: Hvide duge, husets simple blomster, stearinlys, service og servietter (ved selskaber med en kuvertpris over 500,- pr. person, anvendes stofservietter).
Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
I selskabspakkerne gælder fri øl/vin/vand under hele arrangementet, med sidste udskænkning 30 min. før arrangementet er sat til at slutte.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu osv. er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand.
Ved ekstraordinær oppyntning tillægges et servicegebyr på minimum 350,-.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen skal senest aftales 1 time før arrangementets oprindelige afslutning og skal være i overensstemmelse med de pågældende tjenere på aftenen.
Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.
Gæster efter middagen afregnes 35% af den aftalte pris.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris.
Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50 % af det aftalte beløb.
Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Medmindre andet er aftalt, afkræves der ikke depositum.
Betaling skal ske før bookingen er endelig.