Le Deux
Beskrivelse
Velkommen til Le Deux. Fredelige og skønne Le Deux passer perfekt ind i Nærum by, hvor den byder på noget for enhver smag. Den hyggelige atmosfære finder du både i selve restauranten med sit elegante og glamurøse design, men også i deres vidunderlige gårdhave. Her kan taget skydes til side, hvor solen og fuglenes klang sætter alt i perspektiv. Le Deux er det perfekte sted at holde dit næste selskab og hvor maden kun er halvdelen af rejsen, for hos Le Deux er alt, pånær ketchuppen, hjemmelavet.
Maden hos Le Deux kan der ikke sættes en finger på. Alle retterne er veltilberedte med årstidens friske råvarer. Le Deux er nemlig kendt for deres hjemmelavede retter og de tilhørende hjemmelavede saucer og dressinger.
Le Deux tilbyder en ekstraordinær aften til selskaber på 10-80 personer. Gårdhaven kan rumme 46 personer og der er mulighed for at lukke restauranten ved de helt store arrangementer. Le Deux har god erfaring med selskaber og kan derfor være en glimrende vært til konfirmationer, julefrokoster, barnedåb, firmafester, fødselsdage m.m.
Selskabspakker
Priser:
De anførte priser er baseret på min. 10 kuverter og forudsætter samme menu til alle deltager. Dog kan allergikere, veganere/vegetarer diabetikerer, få egnede specialiteter, som aftales på forhånd.
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK.
Alle eventuelle tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd.
Børnepriser:
Børn under 12 år ½ pris.
Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug, egen mad kan også medbringes.
Lokaleleje for selskabslokaler:
Ved en afvigelse på minimumskravet, kan der forekomme et reservationsgebyr.
Inkluderet i prisen:
Opdækning af borde ift. antal kuverter.
Ved særlige lejligheder kan der tilkøbes opdækning. Der er også mulighed for selv at dække op. Denne aftale istandsættes forholdsvis tidlig inden arrangementet.
Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu osv. er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 30-45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 4 uger før) afregnes med 20% af den aftalte pris.
Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50% af det aftalte beløb.
Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Betalingen realiseres hos Spacely, efter en forespørgsel og arrangementets tilvalg/tilkøb.