Cafe Sesa
Beskrivelse
I udkanten af København, i de skønneste omgivelser finder du Café Sesa. Hos Café Sesa er det kun fantasien der sætter grænser for hvilket event i ønsker at holde. Café Sesa har et panorama view ud til vandet og med deres lækre terrasse er det en fryd for øjet. Med deres minimalistiske stil med blå velour siddepladser og borde i marmorlook er det både lækkert og eksklusivt. Café Sesa kan meget og der er masser af muligheder. De tilbyder også fleksible løsninger og hjælper med afviklingen af jeres arrangement.
Café Sesas køkken har et varieret madudvalg og kan skræddersye i forhold til festens begivenhed. Alt fra spanske retter til de nordiske. Sesa klarer også brunch-, frokost-, aften buffet, koldt bord samt arrangementer med 3-retters menuer. Her får du mad med masser af smag og enestående service.
På Café Sesa’s 1. sal byder de på en nydelig udsigt over Køge Bugt. Lokalet er helt aldeles oplagt til mindre selskaber og kan rumme op til 30 gæster. Terrassen giver mulighed for servering af velkomstdrink og iddelt til afholdelse af konfirmationer, babyshowers, firmafester, julefrokoster, barnedåbe, fødselsdagsfester, begravelser og meget andet.
Selskabspakker
Priser:
De anførte priser er baseret på min. 20 kuverter og forudsætter samme menu til alle deltager. Dog kan allergikere, veganere/vegetarer diabetikerer, få egnede specialiteter, som aftales på forhånd.
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK.
Alle eventuelle tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd.
Børnepriser:
Børn under 12 år ½ pris.
Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug, egen mad kan også medbringes.
Lokaleleje for selskabslokaler:
Ved en afvigelse på minimumskravet, kan der forekomme et reservationsgebyr.
Inkluderet i prisen:
Opdækning af borde ift. antal kuverter.
Ved særlige lejligheder kan der tilkøbes opdækning. Der er også mulighed for selv at dække op. Denne aftale istandsættes forholdsvis tidlig inden arrangementet.
Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu osv. er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 30-45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris.
Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50% af det aftalte beløb.
Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Betalingen realiseres hos Spacely, efter en forespørgsel og arrangementets tilvalg/tilkøb.